31 října 2015

David v Dánsku


Ve čtvrtek po obědě, hned po tom, co  jsem docela úspěšně dopekla svou první domácí pizzu, jsem honem šlapala na nádraží, protože přijela vzácná návštěva. Nikdo jiný než David, který celé tři roky sliboval, jak přijede na výlet do Prahy, když jsem tam studovala, ale nikdy nepřijel. Aalborg je asi trochu přitažlivější než Praha, takže po dvou měsících byl tu. Bohužel si nepsal deníček, takže jeho dobrodružnou cestu shrnu já v pár větách. Chudákovi ujel vlak v Hamburku, takže noc strávil v keřích ve spacáku a místo cca 20 hodin, jeho cesta trvala hodin 26 a ukrojilo se tak několik hodin z jeho už tak krátkýho pobytu. V pondělí zase do práce!
Čtvrteční odpoledne jsme strávili velmi poklidně v okolí našeho bytu, byli jsme na louce, co mám vedle bytu a na dvorečku před bytem. Pátek jsme ale vzali z gruntu, Kač prozradila moji závislost na snídaňových banánových lívancích, takže je David samozřejmě musel ochutnat, takže jsem je já samozřejmě musela udělat. Kač byla tak velmi přelaskavá, že mu půjčila svoje kolo, a tak jsme mohli celý den strávit v centru a tak tedy viděl asi všechno pěkný v Aalborgu. Poseděli jsme na lavečkách s výhledem na továrnu, potom jsme prošli všechny pěší zóny, nakoukli do supermarketů na místní speciality, poobědvali po mostem :D Pak jsme si koupili kafe v Subwayi se kterým jsme jeli do Dan hostelu. Tam jsme poseděli na snídaňové lavičce a k večeru se vrátili zpět do bytu. Tam jsme otevřeli víno a i spolu s Kač jsme se všichni hezky pěkně picli ve velmi klidné míře. My jsme pak ještě jeli na projížďku do města a nakonec jsme se všichni potkali na párty ve stylu 90. let, která probíhala jen kousek od našeho bytu. Tam jsme dali ještě brko, pivko, pokec a ve 2 jsme spali.





Dneska (v sobotu) po pozdní snídani následovala cesta do centra na nádraží, ze kterýho ve čtvrt na jednu David odjížděl zpět do ČR. Já na kole, on na skejtu držíce se mýho kola, jsme to stihli skoro tak rychle jako na dvou kolech. Zpáteční cesta by podle plánu měla trvat 22 hodin a já doufám, že mu nic neujelo. Nemělo by, je to pěkně naplánováno.

V pondělí do práce a v úterý na zkoušku :/.





Bylo to super. Hned jsem se tu cítila ještě o kus víc jako doma, objevila jsme místa, který jsem dosud neobjevila a zjistila jsem, že prý máme malý byt:D. Příští týden přijede návštěva Katce, a já už přemýšlím, kdo bude moje další návštěva? Marťa nebo Peťa? Nebo rodičové? Nebo Domek s Ondřejem opravdu přijedou na jaře, jak slibovali?

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené