28 července 2014

6.7. 23:26 DOMKŮV ZÁŽITEK S HOUBAMI



23:26 DOMEK
Sešli jsme se na lavičce. Prožil jsem nejúžasnější hodinu svého života. Momentem, kdy jsem odešel sám do přírody, to bylo skvostné. Veškerá příroda se mnou mluvila. Každý strom, tráva, rostlina se krásně ukazovali jen mně.

Uviděl jsem čápy. Slunko zapadalo, ozařovalo horizont zlatým lemem.
23:31 
Město vypadá jak míval.
Stál jsem na trávě. Za mnou betonová stezska. Muži běhají, mluví se ženami. Jezdí na kole. Všude tam dřepí odpadkové koše, budovy, odpadky. Pro mě nudný šedý svět.  Stereotyp ochočenosti! V ohradě uvězněný ovce.

Přede mnou úžásný pohled. Svobodný svět vysoké trávy. Písek, země, tráva. Obklopují nádherný, obří strom. Větr ohýbá větve. Byla to jejich matka. Před oblouhou se tyčil vysoký sloup s čápím hnízdem. Čápi a za nimi slunce. Úžasné!
Dělilo mě od tohoto krásného světa málo. Brána a plot s ostnami. Chtěl jsem tam jít.

23:39 
Všichni se na mě koukají. Psychydeliko. Totálně zhulujem hašiš.
Už jsem zpátky v realitě. Končím

A videa :D


V tomhle videu je zachycena cesta, kdy nás Domek zavedl na místo, kam se asi úplně běžně nechodí, ale známky předchozích návštěv tam byly (odpadky:D)

Tohle video bylo natočeno ještě před tou cestou, to nás na ni Domek právě láká. Nevim jak moc to stojí za zhlídnutí (doporučuju teda spíš poslech, pokud vás teda nezajímají moje nosní dírky a jak večeřim:D) ale jsou tam občas i dost dobré hlášky a myslim že nám to všem připomene ten okamžik :DDD. 

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené