27 července 2014

6.7. 10:00 MARŤA MÁ NAROZKY



Já už mám umyté vlasy a těším se na snídani, zatímco ostatní ještě chrupkají. Spala jsem jak dřevo (a později jsem se dozvěděla, že jsem HODNĚ chrápala:D). Venku je zataženo, ale asi neprší. Domek vstává! A tak nějak se to celé probouzí s ním.


11:20 MUSEUMPLEIN
Sedíme a snídame. S Marťou jsme si koupily coffee. Kluci snídají ovoce, džusy, chleba a šunku, čokomlíko a weed. S Marťou jsme si řekly, že si dáme až později. Na oběd půjdem asi do BurgerKingu. Kluci mají v plánu koláčky, ale já do toho nejdu :D.
Marťa si do něčeho sedla, možná je to hovno, ale nesmrdí. Asi je i nachlazená. Domek čte etiketu čokomlíka v Dutch a je to vtipný:D. Chystáme se k odchodu do centra.






13:35 PŘED COFFEESHOPEM THE DOORS
Koupila jsem první trávu. Zase Jim Morrison. Marťa si koupila náramek a kluci houbičky v Hempshopu. Hledáme zmrzku, pivo a Nemo.






,



15:00 NEMO
Sedíme s jdem se zhulit. Těším se na J.M.
Štěpa si dal do říčky ochladit plechovku Heinekena, ale nějaký klučík mu ji vzal:D
I am the lizard king, I can do everything.
Jdu plést copánek….. přišla na mě řada s hulením a mezitím si Marťa udělala drdol :(
JM je super  a hafo fouká.
Hráli jsme hru, kdo má nejhezčí pohled… :D
Holubi všude!


Tady na teto fotce je zachycena soutěž o greena. Kdo doběhne první, má prvního greena z JM. Vyhrál do sporťák Domek (měl boty na běhání, pozn. poraženého), druhý byl Štěpán a já třetí. A přesně v tomhle pořadí jsme si rozdělili greeny :D 





17:38 BURGERKING
Se Štěpem a s Marťou jsme bloudili do Burgerkingu. Našli jsme ho, dali si Whopper Menu a já napsala pohledy.



19:00 HOTEL
Venku chčí, tak jsme na hotelu. Zevlíme. Kluci snedli houbičky:D Já mám afro. S Marťou jsme si koupily víno.

20:30
Rozdělili jsme se podle pohlaví :D Marťa si nabíjí mobil a já odpočívám. Taky jsme čekaly než přestane chcát. Kluci šli do parku a po cestě si ještě chtěli koupit další houby. Za chvíli je jdeme zkusit najít.

Jóóó a taky jsme dneska viděli 2 děfky :D možná večer půjdeme kouknout na další. 

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené