23 prosince 2015

Na cestě

  • 20. prosince 2015, 7:10 Zastávka u bytu
Autobus jede až v 7:30, ale tak pro jistotu si tu počkáme. Snad to pojede, protože jinak jede až za další hodinu a to je pozdě. Teď budeme ještě čekat na nádraží na autobus do Kodaně (6 hodiny cesty), asi 50 minut. S tím jak tu jezdí autobus to jinak nejde. 

Já jsem na sebe ráno ještě vylila celý hrnek s čajem, takže krása. Do kufru jsem nacpala asi úplně vše, co jsem chtěla. Super. 
Marťa dneska zažila jak vypadá 6 hodin ráno :D Divila se jaká je tma!
Nejlepší billboard!


8:23 Autobus
Zatím jde vše po másle. Ještě nejedeme, ale kufry máme v kufru a jízdenky čeknutý. Stále je tma. Za 6 hodiny jsme v Kodani!! Doufám, že jsem nic nezapomněla.

9:50 mezi Randers a Aarhus
Máme za sebou první zastávku, přistoupilo dítě a řve! V Randers mají hezkou továrnu :D. V autobuse funguje wifi-docela a WC je komicky malinký :D Rozhodla jsem se si kreslit :D A poslouchám Deephunters, který jsem našla na fb u Iva a dobrý! docela. indie no.

10:32
Jsme v Aarhusu. Stojíme. Hlášení probíhá pouze v dánštině. Dánsky rozumím pouze napsané názvy potravin a dalších pár slov. Aarhus vypadá hezky. Určitě bych se tam zajela podívat. Obrázek se mi "hrozně povedl" jako každý jiný pokus o kreslení :D

14:10
Jsme už skoro v Kodani. Koukala jsem na Sám Doma 2 tak to docela uteklo :D Neprší!!














19:30 Autobus
Zkoukla jsem 1,5 dílu Přátel, teď si dám asi večeři, sundám čočky a půjdu se snažit spát :D Vedle sedí zhulený holky :D V Christianii jsme byli taky no, ale nic jsme si nekoupili. Kodaň je krásná. Živá a naprosto skvělý budovy, krásný nádraží a hodně počmáraná! Super. Bolí mě nohy docela. Už chci, aby bylo ráno, autobus je narvaný, takže se moc nenatáhnu. A první zastávka je Berlín, někdy ve 2, takže moc lidí asi dlouho nevystoupí. 

22:06 Trajekt
Ani jsme nevěděli, že pojedeme na trajektu. Překvápko! Bylo to cool&windy. Škoda, že byla tma, sice to mělo zase jinou atmosféru, ale nešlo vidět moře. 

21. prosince 2015, 8:30 Česká Třebová
WOW. V Česku je dánské počasí. 
V noci jsem skoro vůbec nespala, myslím, že za sebou mám první hodinu spaní a to hlavně až tady v Rail Jetu. Nevím jak se spí v sedě, mě ale špatně. Připadám si podobně jako když jsme tenkrát dojeli do Berlína :D
V Praze se mi náhle objevil úsměv na tváři, když jsem se dostala do hlavní haly. České hlášení a spousta vzpomínek. Přijeli jsme někdy přes 6:30, první vlak mi jel v 6:52, takže jsem si v klidu došla pro jízdenku Brno-Blansko, pak pro kafe. Mezitím přistavili vlak, tak jsem si našla místo, snídala buchtu, vypila nic moc kávu, a snažila se usnout.
Nevzala jsem si prášek na alergii, není mi moc dobře i kvůli tomu. Bolí mě záda a celkově jsem dost vyřízená. Mám obavy z toho, jestli zvládnu udržet konverzaci a přijatelnou náladu. Kdo je po 4 měsících zvědavý na nevrlého člověka? Zatím mám pocit, jako bych se po týdnu vracela z Prahy. Tak rychle to uteklo a tak malé změny zatím vidím - zdražili jízdenku brno-bk. Těším se až (ne)uvidím Duklu a stromek.

9:30
"Příští stanice: Brno Židenice". Trochu mi chyběla ta paní :D Internet samozřejmě nejede. Žádné změny :D Židenice jsou hezčí. Počasí se mi tu zdá chladnější, ale vítr rozhodně nefouká jako v Dánsku. Možná nafouknu kola nakonec :D
Přemýšlím, jestli chci jít spát nebo to hecnu a půjdu až po Večerníčku. 
Odraz v okně při projíždění tunelem mě docela děsí. Si budou myslet, že jsem se dala na drogy a těch 40 stran projektu co nám chybí, jsem dokončila přes noc. Kéž by. :D

Pro zvědavce lačnící po informacích: Nakonec jsem vydržela až do 9, 

Related Articles

2 komentáře:

  1. a vydrzala si to aj s dobrou naladou do 9?:)

    Pozyvam na povianocnu GA o Guess a Dermacol :) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovědětVymazat
  2. DOCTRINES NOT FOUND IN THE BIBLE BY STEVE FINNELL
    The following are teachings that are not found in the New Testament Bible.

    1. The Virgin Mary lived a sinless life.

    2. Men should pray the Rosary.

    3. Transubstantiation.

    4. Praying to Popes, the Virgin Mary and other dead saints.

    5. Kissing the Pope's feet.

    6. Confession of sins to a priest.

    7. Burning candles in the church building.

    8. Baptizing infants for the remission of sins.

    9. Baptizing anyone because they are guilty of Adam's sin.

    10. Teaching that the Virgin Mary is co-redeemer with Jesus.

    11. Purgatory.

    12. That the apostle Peter was the first Pope.

    13. That the Pope was given authority to change Scriptures.

    14. The use of Holy Water.

    15. A sacrificial Mass.

    16. Sales of indulgences.

    17. The bodily assumption of Mary.

    18. Devotion to Mary is essential for salvation.

    19. Church tradition voids Scripture.

    20. Priests or pastors have the authority to forgive church members of their sins.

    21. The church is the final authority for faith and practice. The Bible is not the final authority.

    22. Infants are guilty of sin.

    23. The Pope is the head of the church of Christ on earth.

    24. Penance, a sacrament for forgiveness after baptism.

    25. That the King James Version of the Bible is the only trustworthy translation of God's written word.

    26. That Christians can continue living a sinful lifestyle and still be saved; because they are once saved always saved.

    27. Under the New Covenant God chooses some men to be saved and all the others to burn in hell.

    28. That water baptism is not essential for forgiveness from sin.

    29. God says we are saved by grace alone; therefore we do not have to obey by believing in Jesus or being baptized in water.

    30. That Saul was saved by simply believing in Jesus, on the road to Damascus.

    31. Saying the sinner's prayer is God's terms for pardon.

    32. There are many ways to heaven, Jesus is just one of many Saviors.

    33. God will never send anyone to hell.

    34. Jesus authorized many denominations; because He realized all men could not follow the Bible and the Bible alone.

    NONE OF THE 34 ARE FOUND IN THE BIBLE.

    YOU ARE INVITED TO FOLLOW MY BLOG. http://steve-finnell.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené