16 října 2015

Fotky z Dánska II.


Fotky předbíhají příběh. Všechny už jsou focené po 1. stěhování. O tom napíšu až příště. 


Tohle je ten park,  o kterém jsem psala minule. 



Prolízačky i pro dospělé. 

Louka za barákem.

Podivnost za barákem. Kolo o průměru > moje výška 

Z jedné moc super (forever alone) večerní procházky pár dní před první zkouškou.

Místo pro kolo v budově, kam jsme se stěhovaly poprvé.

MUST HAVE! Viděla jsem to až tady poprvé v životě, nenapadlo by mě, že to cyklista potřebuje. Ale potřebuje. Prodávají s různýma obrázkama, tenhle je můj :-) Mám i pláštěnku na košík :D 


Kousek Holandska v Dánsku. Taky v již dříve zmíněném parku. 

Jeden z obchodů, kam půjdeme po výplatě. :D 

Musik hus. Moje nejoblíbenější místo v Aalborgu. Po levé straně je fjord a továrna zmíněna v minulém článku.

Tohle je budova, kam jsme se stěhovaly poprvé. 

Po přestěhování jsem taky konečně začala cvičit.  Poprvé i s takovou činkou. Švihadlo mi připomnělo naše dva venkovní tréninky v Blansku. :-)  Zdravím!!

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené