15 května 2016

Dřevo, banány a zvyky

Tak už je to zase tady. Čas psát článek. Nedělní rutina. Dneska jsem vařila cizrnovou polévku, nějak se s těma polívkama začínám rozjíždět. Koupila jsem si celých 600g cizrny a už mi zbývá jen měsíc na to ji sníst, takže vymýšlím co s ní. Pekla jsem z ní i koláč, ale to až někdy na BBakers. 

krok č. 1: napsat "to ten čas letí, už je zase neděle." napsat co jsem vařila. připomenout všem, že mám ještě blog o pečení. DONE!
žiju na lontu...
První článek, co píšu v kraťasích! Myslím, že tu máme možná lepší počasí než v ČR (pokud lepší=více slunce a tepleji) a je tu fakt teplo. Do pátku jsem chodila ven s holejma nohama!! (skandální) Teď se vrátil severní vítr a už to není tak super, ale stále paráda ... konec o počasí. Dneska to nebude žádná sláva s tímhle článkem. Mám úplně vypsanou klávesnici z toho jak píšu projekt. Zjistila jsem, že vlastně vůbec neumím psát. U bakalářky jsem si myslela, že to je tím, že jsem nováček a do té doby jsem psala povětšinou krátké seminárky.. po dvou semestrech založených na psaní projektů si to už nemyslím. Určitě se to zlepšuje, o tom není pochyb. Ale kdybych měla říct, co je obecně moje slabá stránka, rozhodně by to bylo psaní projektů :D. Ještě dva a pak si jen musím najít job, kde nebudu muset psát dlouhé věty v souvislé odstavce do smysl dávajících projektů. Obecně mám lepší a horší dny. Včerejšek byl rozhodně ten horší. Dneska jsem byla dopoledne žehlit a pak jsem se pokusila už jen o uvaření polévky, pudinku a snězení části obou těchto pokrmů. Takže dnešek, co se týká neschopnosti psát byl rozhodně jeden z těch lepších. .. uvidíme, až budu číst tuhle slátaninu. 

krok č. 2: napsat o tom jaký je počasí, co děláme ve škole, přidat rádoby wanna be joke, + další zajímavosti z předchozích dnů

Na YT jsem objevila tuhle slečnu, co vaří a peče a u toho pije alkohol a je to strašně vtipný. I ostatní videa, kde nepije jsou vtipný, takže to nebude jen tím alkoholem. Škoda, že to je anglicky a ne všichni si to užijete..

krok č. 3: video

krok č. 4: napsat o něčem jiným než co se stalo minulý týden, co není nutně spojený s mým životem v Dánsku... 

Často mají moje články jakýsi vzorec. A často se snažím přijít s nějakým tématem, zvlášť když se za uplynulý týden nestala kupa super věcí, ale já stejně chci něco napsat... Většinou mě to napadne tak nějak samo, třeba ty vzpomínky minulý týden, nebo se to stejně nějak týká toho co dělám. Někdy minulý týden mě došlo, že spousta věcí, co dělám, to jak žiju, se pravidelně opakuje. Můj týden/den má většinou určitý vzorec. V pátek vždycky peču, většinou večer. A pak to co upeču v sobotu snídám a pouštím si u toho nový díl Teorie Velkého třesku (ne od příštího týdne). Vždy vstávám v 7 a chodím spát o půlnoci. V sobotu nebo v neděli odpoledne si volám s rodiči (kromě tohoto víkendu, nějak jsme se nesetkali, EDIT: zrovna mě přerušili v psaní článku). V neděli někdy mezi 19-20 začínám psát článek, který má dané kroky :D. U snídaně projíždímm instagram - a dělá to hodně lidí, děláte to taky? A nehodlám s tím ani přestat. Instagram je nejlepší <3 :D. Po snídani si vařím zelený čaj a piju ho při čtení knihy o Pink Floydech. Ještě předtím od pondělí do soboty přidám fotku kola na instagram o kolech v Aalborgu a teď mě napadá, jestli jsem už o tom psala. Ale je to nejlepší nápad co mě napadl. Koukněte. První, co dělám po probuzení je snídaně (s banánem kromě víkendu) s kafem. Jakože fakt první a vždycky. To je asi můj nestarší zažitý zvyk. 
A tak si říkám, jestli je to špatně nebo ne? Jasně, že pokud to vyhovuje mně a neškodí to ostatním, špatné to není. Ale například ten zvyk s tou snídaní mě v situacích, kdy není možné jako první věc po probuzení snídat, trochu omezuje, protože jsem nevrlá. A zvyk snídat banán mě už několikrát vyhnal do hnusnýho počasí, jen proto, že jsem na druhý den neměla k snídani banán. 
Při čtení této superslátaniny si říkám, jestli s tím nedělním zvykem mezi 19-20 hodinou nepřestat. Za chvíli se spíš tato věta stane obvyklou v mých pravidelných článcích. 
Kdyby se náhodou chtěl někdo nechat tento týden nezvykle vtáhnout a napsat mi, že má taky nějaký zažitý rutiny, tak mě to určitě zajímá a možná se nebudu teď cítit jako člověk s obsedantně kompulsivní poruchou..

P.S. Bez cukrových 5 dní jsem zvládla a od zítřka jedu zase. (dneska jsem měla zmrzku+buchtu k snídani)

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené