13 března 2016

50

Zase neděle. Už jsem to psala minule, ale nechápu jak ten čas letí. Tohle je mimochodem 50. příspěvek na tomhle blogu. Díky za spolupráci. 

Nejvýznamnější událostí tohoto týdne bylo jistě spuštění blogu o pečení. Pokud si náhodou někdo nevšiml. Sledovat nás můžete zde. Každý čtvrtek bude nový recept a mezitím budou taky občas další články, ještě nemáme plán úplně ťipťop vymyšlený. Kdo má fb, tak nás lajkujte ZDE, ať vám nic neunikne :-) Taky jsem slíbila, že všem, kdo lajkují upeču dreamcake, to je motivace, propagace a uplácení, tak se nechte. A o dort se pak přihlaste, udělá mi to jen radost :-)
Těžko věřit, kolik taková sranda zabere času. A kolik toho pak nakonec stejně smažete, protože to nevypadá, tak jak jste chtěli. :D Ne jako tady, kde píšu co mám na jazyku. Občas něco smažu, protože to je moc vtipný, nebo moc osobní nebo moc upřímný .. :D sranda.

Druhou velmi významnou událostí byl můj návrat za/před boxovací pytel po 1,5 týdnu. Fyzická aktivita mi opravdu dělá radost, ta bolest svalů druhý den taky (když nepočítám svaly okolo kolen, který mě bolí z kola, a nemůžu si bez bolesti ani sednou). Hrozně mi to chybělo, tak jsem šla hned tři dny po sobě. Páteční cesta domů už byla hodně z posledních sil :D. Konečně se začínám zlepšovat ve skákání přes švihadlo, o koordinaci pohybů jsem tu už něco myslim psala. Už neskáču jen snožmo :D ale některý ty jejich triky si pořád moc nedávám. 

Přemýšlela jsem jestli to zmiňovat, ale asi jo. Zase jsem změnila design.. :D Ty drobný nedostatky mě začaly dost štvát, tak jsem včera zabojovala. Tady je jedinej nedostatek, kterej jsem vyřešila (proto to jiné záhlaví) a ta horní lišta, to je paráda! Hlavně když najedete na 14 dní po ČR/Vídeň. Hned si můžete vybrat, kam to bude. A taky tam jsou odkazy na všechny sociální sítě, kde mě můžete stalkovat. 
Zítra bych měla jít naposledy do školy na přednášku. Bohužel jedu na výlet místo toho. Na nejsevernější místo v Dánsku a do Fredrikshavn - přístav. To bude parádička. Takže jsem si ani pořádně poslední přednášku nestačila užít. Ale myslim, že budeme mít ještě nějaké přednášky od hostů školy, tak třeba na nějakou zajdu. 

Od úterý nám začíná workshop Smart cities - chytrá města. Pořádně nevím, co od toho očekávat, ale očekávám brainstorming na téma vznik nových měst. Tak uvidíme, jak to bude konkrétně. Trvá to až do pátku a jestli se nachomýtnu k dobrýmu týmu, můžeme vyhrát až několik tisíc DKK. uuuu 

Dneska uznávám, trochu odfláknutý článek. Ale sdělila jsem všechno, co se stalo minulý týden. Já jdu totiž za chvíli na večeři za druhou částí BBakers, tak se musím nachystat. Příště bude lepší! 



Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené