09 září 2014

21.8. ZNOJMO (7km)


10:06
Po probuzení počasí zrovna nevypadalo moc přívětivě, ale teď v 10 hodin už svítí slunko, přestalo pršet a je i docela teplo (ve svetru). Po cestě na vlak jsem se stavila ještě v Bille a teď už hurá přes Brno-Břeclav do Znojma. Z plánu navštívit  zároveň zámek v Lednici a Valticích jsem ustoupila ze 2 důvodů.  1. zámků jsem už viděla tolik, že už mi to letos (nebo aspoň tento týden) stačí a za 2. jsem líná :D Při plánování jsem měla docela velké oči, zatímco teď v realitě se už snažím si výlety udělat co nejmíň náročné. Zvlášť když má chcat. Do Znojma se moc těším, bylo to jedno z prvních měst, co jsem měla v plánu navštívit.
Cesta trvá 3 hodiny, tak si ji asi zpříjemním hned cestou do Břeclavi :) a budu ve Znojmě bloudit. Na dnešek jsem se ale připravila dost důkladně, projela jsem docela dost stránek s tipy a všechny je vyznačila do mapy, kterou mám s sebou. Ve městě plánuji strávit 3 nebo 4 hodiny, takže to musím v pohodě stihnout.



10:38
Dochází mi papír a to se tu vykecávám.
Oficiálně se přiznávám, že jsem lama. Už po několikáté nastupuji do vlaku a přemýšlím na kterou stranu si sednout, abych jela po směru. Po půlminutovým vyhodnocení si sednu na tu opačnou stranu. Lama :D

11:29
Břeclav. Novej vlak! Jako ne novej, ale nejela jsem v takovém. Zvenku červenej a uvnitř docela COOL. Spíš jako tramvaj.
V BV už mají hotové to autobusové nádraží. Je to hezký :). OMG teď nastoupily 2 hlasité slečny, slyším je přes sluchátka :D
Mám novou oblíbenou cestovní píseň The Who – Succes Story

11:37
6 minut zpoždění >:o stojíme na nádru. Zase nějaký zpožděný EC určitě!

11:41
10 minut >(

12:31
Hrozně to trvá! Už jsem po obědě. Za chvíli jsem tam. Měla jsem si vzít to kolo :( počasí je super.
Asi nejhezčí kruhovej objezd v ČR, kterej jsem viděla :D




15:00
Znojmo super! Teď se ale trochu mračí, tak uvidíme. Mám ještě 55 minut. Je to zde fakt pěkný a je mi tu dobře. Náměstí vedle náměstí, široký ulice, krásné Husovy sady .. Už kape.




15:21
Našla jsem střechu v podloubí naproti pizzerii. Jak to asi mohlo dopadnout? Ale s cuketou, papirkou a mozzarelou -  to skoro ani není nezdravý :D Dobrááá moc!

15:55
Tak jedu. Zase „červenou tramvají“

20:00

Teprve jedu do BK, ale nevadí, zítra jedu až v 15:00 takže času dost. S Dejvem jsme domluvení na Hradec a teď si jdu dát ještě trochu vína s Marťou v BK. Dlouho jsem tam venku nebyla. Jsem zvědavá, co budu mít dneska v košíku na kolo :D Včera krabku od cigár a obal od hambáče.

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené