03 září 2014

19. 8. OSTRAVA


7:58
Dneska se mi už nějak nechce:D. Morálka upadá a prší. V Ostravě má být ale asi docela dobře.
Taťka mě hodil k Penny, tak jsem šla jen kousíček. V Ostravě mám v plánu využívat tramvaje, takže si nohy snad taky trochu odpočinou.
Mohla jsem spát o půl hodiny dýl, kdybych se pořádně podívala a nevěřila IDOSU všechno, protože bych v Brně stejně měla 4 minuty čas na přestup. Teď tam budu čekat skoro půl hodiny >:o.

9:23
Už jedu do Ostravy. Jedu zase přes Kojetín – vlastně stejnou trasu jako včera z Kroměříže, ale opačně a dneska nejsem v Barbie vlaku.
Musela jsem malinko překopat plány jednak kvůli lenosti vstávat brzy a kvůli změně pátečního plánu :).
Chčije a chčije. Doufám, že přestane než dojedu do Ostravy :O.
Po cestě za mnou přišli ti dva týpci v černejch kombinézách, a jestli si můžou přisednout. Myslela jsem, že mě jdou prohledávat :D dneska s sebou stejně nic nemám. Měli ten ostravskej krátkej zobák a ještě blbý kecy:D Pořád zataženo, ale možná už neprší.

11:10
Tak prší tedy :D Jsem ve Studénce a chčije jak z konve.




13:27
Fůůůůů jsem zmatená. Jako bych si vzala mapu jinýho města. Moc prší. Jedu do Vítkovic, podívat se na „dělnickou Ostravu“. Už jsem byla na těch miniaturách. Pěkný, ale myslela jsem, že tam toho bude víc. Taky už jsem se ztratila – právě cestou tam a jednou nastoupila na špatný směr tramvaje. Zatím se mi tu líbí jen divadlo Antonína Dvořáka a OC Karolina :D. Jinak je to tu dost divoký a hafo počmáraný.





14:14
Tak Vítkovice fajn. Našla jsem co jsem hledala, dnes asi poprvé :D Líbí se mi tam ty cihlový domy bez omítky a ten ruch. Docela to tam i smrdělo :D Teď jedu zpět do centra a snad už to tam projdu a pojedu domů. Mooooc prší a mně čvachtá v botech >:(.





16:00
Opouštím Ostravu brzy, dřív než jsem čekala, za pomalu se protrhávající se oblačnosti a náznaků slunce s promáčenýma nohama až na kost. Ponožky suším na opěrce a nohy mám zabalený v bundě.
Ostrava je zvláštní . 5 krásných historických domů vedle sebe a vedle nich špinavá trafika, díry v chodníku nebo parkoviště navazující hned z náměstí. Sem se nějakou dobu zase nechystám. Ale je možný, že můj názor taky trochu zhoršil ten déšť a voda v botecch.
Jo abych nezapomněla, tak 12,- jsem na WC na nádraží dlouho nebyla :D

16:07 jo, už mi svítí slunko do xichtu!!!! >(

17:20

Pohodlí končí! Vietnamská rodina bez otce si musela sednout zrovna ke mně, odebrat mi místo na nohy, takže se tu teď krčím s holýma nohama a s děckama s rýmou naproti mně. Ach jo. Je mi zima. Nejhorší je, že si budu muset ty mokré ponožky zase obléct a vlézt do těch mokrých bot a vydržet ½ hodiny ve vlaku do BK a pak cestu domů. Škoda, že jsem si dneska zapomněla druhé suché ponožky :/.

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené