27 září 2016

Novinky

Čau ahoj, zdravím čau nazdar.

Nejede nám wifi. Takže to píšu do poznámkovýho bloku a zveřejnim to zítra v práci. Proto jestli to čtete zítra (v utery 27.) a něco vám nedava smysl, tak je to možná proto, že jsem to psala včera a nebo je to prostě zmatený, tak se omlouvám.

Jono, od pátku nám nejede wifi, nic moc, ale dá se to přežít. Mám totiž internet v mobilu! :D haha. O víkendu jsem byla docela hodně venku, počasí je teď docela v pohodě, dneska mi dokonce byla zima. V sobotu jsem šla na super vyhlídku Bunkers del Carmel. Šla jsem tak 45 minut do kopce a viděla jsem celou Barcelonu kolem dokola. Fakt paráda. Cestou dolů jsem se ztratila takovým způsobem, že jsem do toho kopce musela znova, takže celá "ranní procházka" trvala asi 3-4 hodiny. Nevavdí, stálo to za to.



V neděli jsem šla do přístavu, čekala jsem něco jinýho. Jedna jachta vedle druhé, to mě moc nebralo, tak jsem se otočila a ocitla jsem se ve staré části města, někde tam, kde jsem měla původně bydlet. Docela škoda že tam nebydlím, na nynější byt si sice nestěžuju ale tam to bylo vážně skvělý. Jako když se v Praze procházíte po Starém městě.




Brzy (haha) chci napsat článek se vším, co jsem zatím viděla pro své budoucí návštěvníky a jakékoliv návštěvníky Barcelony. Zatím jsem nebyla na tolika místech, ale než přijede Marťa, tak to sesmolím.
Dalším mým plánem (hahaha) je, že budu překládat ty nejzajímavější články, co píšu na web Harmony semka na blog aby i ti, co nečtou anglicky, četli o konopí a byli v obraze. 

Teď se ze mě pomalu stává filmmaker. nebo Movie Maker. Minulý týden jsem byla novinářka, teď jsem kameraman/střihač/režisér? v jednom (a novnářka stále, to už mi nevemou!).. (s otazníkem je pouze ten režisér). Mám hotová 3 videa a pár plánů na další, vůbec jsem nečekala, že se sem bude vyvíjet moje stáž, ale protože mě to fakt baví, vůbec se tomu nebráním, ba naopak. Tohle by možná věta s nejvíce čárkama.

Jsem strašně lenošná. Nevim jestli za to můžu vinit Island nebo je to kompletně moje vina, ale nemůžu ráno za boha vstát z postele. Já, co se i o víkendu budila před 7. Když jsem to první týden sváděla na vedro, druhej jsem doufala že se to zlepší, tak teď už nemám omluvu žádnou. Jinak kromě chození nedělám zatím ani nic jinýho, co se týká sportu ale už asi týden se odhodlávám, že půjdu na ten zkušební trénink boxu a pořád se k tomu nemám. Ve středu!

Chodím na španělštinu. Měla jsem zatím dvě lekce a dneska (fakt dneska, v úterý 27.) mám třetí. Učitel je docela pomatenej občas, ale jedeme úplně od začátku, takže si opakuju co už umim a občas i promluvim.. V neděli jsem si sama španělsky objednala mraženej jogurt s mangem a mangovou omáčkou. Pokroky.

Už je to skoro týden co jsem si nemyla vlasy šamponem. Si tak zkoušim, co moje tělo všechno zvládne. Nyní jede očistnou kúru jak moje tělo (už je to 21 dní bez cukru), tak moje vlasy a zatím se mě lidi neštítí, uvidíme zítra (neboli dneska). Budu dál informovat, ale ženský, představte si nemejt si vlasy každej druhej/první/třetí den šamponem a ještě kondicionerem! To šetří tolik času!

No, tak to asi stačí, příště třeba s tím článkem o trávě. A pusťte si The Animals. 

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené