10 července 2016

2. týden - Reykjavík, vodopády, černá pláž

Další týden je za námi. Tento byl ještě lepší než ten předchozí!! :)
V neděli jsme s Andreou a klukama byli v Reykjavíku na posledním zápasu Islandu na ME ve fotbale. Kluci se šli dívat na zápas a my na město. Po cestě jsme zjistily, že kluci mají podobný zájem v marihuaně jako já, takže výlet to byl opravdu super. Těším se, až se do Reykjavíku podívám znova, protože ne úplně vše si jasně pamatuji. Jen vím, že mi přišel dost malý, strašně se mi líbil přístav a atmosféra je parádní. Bydlet bych tam asi nechtěla. Díky tomu, že všichni fandili fotbalu, nebylo město vůbec nacpané, takže jsme se pohodlně procházely. Příští výlet bude možná už v úterý, kdy chceme jít pozorovat velryby. Na to se obzvlášť těším. Navíc s náma pojede i Peťa, protože bude mít taky volno :)


Věž kostela jde vidět téměř z jakéhokoliv místa ve městě./ The top of the church can be seen from almost all places in the town.










Jinak si pomalu začínám zvykat na jídlo 3x denně, občas mám ještě odpoledne hlad, ale už je to o dost lepší. Nezvykám si ale na to co jíme, protože mám pocit, jako že mám tak 3 kilovou cihlu v břiše. Nikdy jsem extra zdravě nejedla, nebyla jsem extra vybíravá a to jídlo, co nám zde připravují mi opravdu v 95 % moc chutná, ale je mi fakt těžko a těžko se v takovým stavu pracuje :D Po obědě jsem vždycky připravená tak akorát na hodinu spánku. Za tu dobu co tu jsem, jsem snědla víc smaženýho jídla než za poslední rok. Zatím se moje tělo nemůže rozhodnout, jestli přibere nebo zhubne, tak uvidíme v srpnu.
Skoro denně chodíme do vířivky, je to fakt pohoda a taky jsme s holkama začaly cvičit venku na louce, já jsem byla zatím 2x běhat. Uvidíme jak to půjde dál, zatím mě to venku s holkama baví, jen to počasí musí vydržet.

V pondělí pro nás uspořádali závod v autech po okolí hotelu. Byla to docela sranda, já a můj tým jsme se obětovali a obsadili poslední místo. Klasicky jsme na prvním stanovišti dostali indicie k najití dalšího stanoviště a tak to šlo pořád dál. Na konci pak byla grilovačka a opíječka. Zakončili jsme to zpět v naší vířivce (někteří se samozřejmě museli obětovat a nepít, aby nás mohli dopravit zpět), kde jsme strávili několik hodin s drinkama v rukou čekajíce na západ slunce a v 5:20 se snažili dostat hotelovou snídani, což se nám nepovedlo a museli jsme jít spát, ačkoliv západu slunce jsme se nedočkali. V úterý jsem měla samozřejmě volno, jinak bych si takovou věc ve svém věku již nemohla dovolit :D. 
2:55

Ve středu byl pak výlet, ze kterého jsem psala deníček. 

10:35 2. Stop
Prostě to dřív než v 9:45 z toho hotelu nestíháme. Už nemám ambice. Dnes je to stopování o dost rychlejší. Od hotelu nás vzal pán k dálnici (jestli je to dálnice). Tam jsme potkaly kluka stopaře, stouply si kus za něj a přály mu, aby ho odvezli a my tam zůstaly samy a neměly černý svědomí, že jsme mu to vyfoukly. Odvezli ho asi po 15 minutách a nás teď nabral pán. Já neslyšela kam jede, ale tady je málo cest, tak stačí, že jede naším směrem. Nejdřív chceme vidět 2 vodopády a potom máme namířeno na pláž s černým pískem ve Víku.

11:40 Sjeallandfoss 
Panebože, to je nádhera. Sedíme pod vodopádem a svačíme.. Úžasný fakt. Jestli tu uvidím něco hezčího, tak … nevim. Sem nás hodil pán, co bydlí na ostrově poblíž. Zastavil nám asi po 2 minutách. Počasí je úchvatný, takže to je dnes vážně boží výlet.
Teď jedeme ještě do Skogafossu. A pak už na pláž.











13:43 Skogafoss
Dneska nám to krásně odsýpá. Čekaly jsme tak 15 minut a pak nás vzal francouzský pár do Skogafoss. To je taky krása. Je tu i duha. Mně se ale líbil víc ten první vodopád, jak se za něj dalo schovat a pozorovat tu vodu i z druhé strany. Tady je zase fajn ta vyhlídka z vrchu. Shodly jsme se, že takto si představujeme kýč.


















14:40 Bistro
Čekáme na kávu. Nevíme, kde si to máme objednat :D Jestli se nás příjdou zeptat nebo ne. Máme asi 100 000 fotek a Peťu bolí kotník :(. Teď už jen chytit stopa do Víku a zpět. Těším se na pláž




17:50 auto
Dnešek se povedl. Sedíme v autě filipínského páru z Texasu, který nás ze Skogafossu dovezl na vyhlídku před Víkem, kde prý měli být papuchálkové – typický Islandský ptáci :D Ale neviděly jsme je. Ale vyhlídka byla super. Pak nás zavezli do Víku a teď nás vezou zpět domů. Ne úplně do hotelu, ale hodně blízko. Takže budeme ještě jednou stopovat. Ale hodně nám ulehčili dnešní cestování. Bylo to dneska fakt perfektní. Taky jsme se všechny dneska aspoň jedenkrát zamilovaly, do turistů co jsme potkaly :D Jednoho jsme dokonce potkaly na všech 3 místech.
V autě jsme trochu pospávaly a pak jsme nakonec potkaly naši kolegyni, která zrovna mířila autem do hotelu, takže nás zavezla až domů. Opravdu jsme měly moc štěstí. Ujely jsme celkem přes 260 km a zase stoply 6 aut. Tentokrát jsme to do hotelu na večeři nestihly, ale myslim, že kolem 8 jsme byly doma.





Od čtvrtka až do dnes (i zítra) zase pracujeme a v úterý máme volno. Všechno to zde stále jde moc dobře. Příští týden máme dokonce 3 dny volna po sobě, takže možná pojedeme někam na dvoudenní výlet, ten se ale musí nejdřív vymyslet.
Strašně mě překvapuje to, jak se tu cítím. Očekávala jsem, že z toho budu daleko méně nadšená, přece jenom je to jeden velkej kus přírody, ten Island. Jenže to je vážně tak hezké, i okolo toho hotelu, jen ta pláň a pak kus hory a pár koní, lupina (kytka), pláň, farma a sopka. Ikdyž návrat do města jsem v neděli uvítala. Taky jsem si myslela, že nebudu vědět, co dělat s volným časem, ale za celých 14 dní jsem se vlastně nenudila. Jsem zase zpátky v tempu. Do práce (pro Esthesii) mám stále pár restů. Abych neměla sebemenší šanci se nudit, včera jsem se dozvěděla, že ten pokoj, co jsem měla zarezervovaný v Barceloně, už nemám. Já tak nějak tušila, že to bylo až moc dobré na to, aby to byla pravda. Prý ta slečna, co se měla stěhovat, se nestěhuje nakonec. Jenže já kdybych jim nenapsala, tak mi to snad ani nedají vědět. Chtěla bych věřit, že lidi jsou dobří, ale tohle je fakt něco, co nedokážu pochopit. Ani ne to, že tam nakonec není místo. To se samozřejmě stát může, ale že mi to zapomenou napsat, mi přijde fakt na hlavu. Takže jsem zase v kolotoči hledání bytu a už mě to ani zdaleka tak nebaví, jako tenkrát v červnu. Asi je to tím, že toho času nemám tolik. Uf.. Ty dvě knihy co jsem si přivezla, jsem zatím otevřela jen na chvíli, jsem na 20. stránce Levharta už asi 10 dní. S učením španělštiny je to taky hodně blbý. Měla bych se nad sebou zamyslet a neustále se neválet ve vířivce a nedělat selfíčka. To mi taky připomíná, že mi společnost Peti a Andrei nedělá dobře jen kvůli tomu jaké jsou, ale i kvůli tomu, že mi konečně někdo vyfotil pěkný fotky. Jsou to nadšené fotografky. Zatímco mě baví fotit okolí, je evidentně baví fotit lidi, což je mi ku prospěchu.
Reykjavik

Reykjavik

Takhle vypadám, když vylezu z vířivky :D 

The past week was quite busy. I managed to see Reykjavik, 2 waterfalls, black sand beach in Vik, get drunk in hot tub, work out, run etc. As you can see on the pictures and in the video, the trip of the week was to Sjealandfoss, Skogafoss waterfalls and Vik. We hitchhiked again, this time we were a little more brave a took 260 km in total. We were very very lucky, 15 minutes was to maximum time of waiting. I was totally amazed by the Sjeallandfoss waterfall, I cannot describe it, so I suggest you to just read some cheesy poem about nature. I loved the other places as well, I am very surprised about my reactions to those experiences. Of course, they are beautiful, I knew that before, I am just very very excited about the whole Iceland tripping, cause the world here is totally different and I think everyone should see that. Actually, I would love to schedule a vacation here for my parents one day. (Luckily, they don’t speak English, so it will probably be surprise, if they don’t use translator :D).
On Sunday we were in Reykjavik. It was another very pleasant experience, since I haven’t seen so many people and streets themselves in 14 days :D. I quite missed it, but I’m very surprised about my reaction to the “all nature around me” environment, I’ve been currently living in (as I mentioned above). Reykjavik seems to be cute town, with amazing harbor a little different to the Aalborg one. I loved the cute houses and the fact, you can see the ocean there. The view from the church with killing name was spectacular as well.
On Monday, the hotel management arranged an amazing race for all hotel employees and we were riding around the surrounded area and looking for hints (also in one of the (not warm water) lakes, poor Klaudia made her shoes wet to get one of the hint) which made us reach a barbecue place. After arrival back to the hotel, we were waiting for the sunset in the hot tub with drinks. We weren’t succesfull though. The sun didn’t set (we knew that, please understand the irony) and the only result was, we were drunk. The day after, luckily I had my day off, so I spent it in very lazy way, since I was very tired obviously, after 3 hours of sleep.

We were on the trip I mentioned above on Wednesday. Since Thursday I’ve been working every day. It is still quite entertaining for me, it makes me tired in a good way, mentally I feel very relaxed on the other hand :D. We are having another day off on Tuesday and then we have 3 days in a row the next week. I’m not sure what we are gonna do, we haven’t planned it yet properly, so you’ll see next time. Ketchup later.

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené