11 září 2014

25.8. KARLOVY VARY (11,86 km)



9:31
Tak jedu. Po 2denním odpočinku v práci jsem zpět ve vlaku. Dneska mě čeká předposlední výlet – do Ruska.
Počasí je moc hezký. Mělo by býti v KV, tak uvidíme za 3 hodinky.
Vůbec nemusím přesedat, jedu v tom trochu lepším rychlíku a už teď se tu mluví rusky.



12:43
Za 3 minuty bych měla vystupovat, ale máme zase zpoždění, takže snad za 15 minut. Rusky pořád vykládají…já čtu Kafku. Na KV mám 4 hodiny, tak myslím, že to pěkně projdu celý :).





13:58
WOW. S tím Ruskem jsem se moc nepletla:D. Je to zde moc pěkný. Líbí se mi jak tu protáká ta řeka, to vypadá fakt hezky.
Líbilo se mi na Masarykově třídě a ty parky zde jsou moc pěkný. Taky se mi líbí všude ty bílé lavičky.
Domy v centru jsou udržované. Jezdí tu kočáry s koňmi, jsou tu stánky se vším možným – sko ro jako na Karlově mostě :D. A je tu samozřejmě kupa lidí. Přijdu se zde jakov Praze. Jsou tu nejen Rusové, ale i Španělé a Italové.
Ve čtvrtek tu bude Chopinův koncert :(. Počasí je docela fajn. Svítí občas slunce, ale je oblačno a fouká vítr, takže žádný vedro. Ještě jsem tu neviděla ani jednoho bezďáka.
















15:00
Jsem v japonské zenové zahradě. Je to od centra docela kus, ale mám tolik času, tak proč ne. Je to docela zajímavý. I kámen má vůli a duši podle Japonců. Je tu docela klídek,, jen přijel teď ruský zázejd, ale jsou tišší.
Slunko už docela peče, ale teď sedím ve stínu.
Měla jsem teplý mandlový oplatek a mňam ^^. Ještě chci vidět pravoslavný kostel, ty já mám ráda a taky jsem viděla jakousi vyhlídku na kopci, ale nevím jak se mi tam bude chtít :D už teď mám 7 km. Dala bych si kávu a potřebuji VODU!












17:06
Právě jsem otevřena višňový cider zapalovačem!!!!!!! YES! Za něj jsem vyměnila tu kávu. Nakonec jsem našla i ten pravoslavný kostel. Moc pěkný i uvnitř jsem byla – asi podruhé v pravoslavném.
A teď už čekám na vlak. V KV bylo nakonec ještě hodně německy mluvících turistů a taky jsem si všimla zvýšeného počtu asiatů a arabů.




19:33
Už mám poslední 1% baterie a ještě hodinu cesty před sebou. V kupé jsem sama :).

Počasí je stále fajn, zatahuje se, ale prosvítá slunko. Škoda, že takto nemá být i zítra :(. Budu mít prochcanej Liberec. 

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené