10 září 2014

22.8. HRADEC KRÁLOVÉ (6km)


15:12
Ach jo, vlak má 20 minut sakráá. Doufám, že nebude narvanej kvůli kempu. Dejv nakonec nejede, takže singlegirl traveling není narušeno :D Jak může mít 20 minut zpoždení, když odtam vyjíždí a jsme první zastávka? >:( :D. Jsem ověšená jak vánoční stromek.



16:25
Tak zpoždění jsme stáhli o 3 minuty. Jupí:D. Jsem za Třebovkou a chčije. Doufám, že v Hradci nebude … Koukala jsem na seriál, tak to utíká.

17:13
Tak jsme se v kupé sešli veselá parta :D. Zpoždění je už 45 minut. Fakt síla … Teď jsem měla dojíždět do Hradce a nejsem ještě ani v Chocni.



18:02
Hurá! Už jedu do Hradce. Dokonce RegioPanterem. Narvanej není, ale potkala jsem pár lidí, co nejspíš jedou na HH kemp.
V Pardubicích jsem měla moooc dobrou zmrzku, jinou než obvykle.
Za půl hodiny jsem tam, pak mám 1,5h na prohlídku a „hurá“ do Prahy pracovat..




20:10

Krása! Jsem ohromena jako z Plzně. Možná trochu víc. Bohužel mi zase nepřály ČD a přijela jsem o hodinu a půl později, než jsem měla v plánu. Takže ve městě jsem strávila jen 1,5 hodiny a kromě Jiráskova parku jsem viděla asi vše. Teda ještě kromě Bílé věže, která se zrovna opravuje, tak byla pod lešením. Když jsem šla kolem Klicperova divadla, které jsem nejdřív nemohla ani najít, zrovna hráli nějaký blues z vedlejší restaurace, bylo teplo a klid – prostě super letní večer. Jsem ráda, že jsem si prošla obě hlavní ulice – Gočárovu a Dukelskou. Mají tam dráhy pro kola na spoustě silnicích a všude stojany. Hradec je o dost vyspělejší a hezčí, než jsem čekala. Další tip na výlet o volných dnech v Praze – je od ní 1:45 cesty, takže fajn. Hl. nádraží je docela daleko od centra, ale jezdí busy a hlavní cesta je docela zajímavá sama o sobě. Myslím, že se umístí v TOP 3 mého hodnocení :D.



Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené