14 února 2016

Valentýnský speciál

Taky častěji klikáte na články se zajímavým názvem? Podle průzkumů to tak dělá většina lidí, novináři by o tom mohli něco říct. Anet? Klári? hmhm? 
Jestli očekáváte, že vám zde představím svoje Valentýnský randíčko, tak ne. A nebude na tomto článku vlastně vůbec nic speciálního. Ale je mi jasný, že Vás zajímá, jak se to vyvíjí s mými kulinářskými schopnostmi, projektem, prací a stáží. 

Dneska jsem pekla banánový sušenky, dokonce i holky měly. Shodly jsme se že jsou dobrý a jsou hrozně lehký, to zvládnete taky. 2 banány, hrnek mletých vloček, ořechy/semínka/kousky čokolády/nic, 1/3 lžíce medu a kdo chce tak i kakao. Pekla jsem to na 175°C 15 minut. Měla jsem dilema jestli jít dneska běhat, je tu teď skvelý počasí, 1 - 2 °C, slunečno - na běhání skoro ideální. Po tom, co jsem snědla většinu těch sušenek, jsem se rozhodla, že jsem prase a že se teda musím jít aspoň na chvíli pohnout. Doporučuji ty sušenky před fyzickou aktivitou, protože na rozdíl od středečního běhu se mi běželo naprosto skvěle a myslim, že za to můžou právě ty sušenky. 

Kdybych si nepsala ten deníček, tak nevěřím tomu, že se toho stalo tolik jen za tento jeden týden. Máme napsanou větší půlku (jasně:D, větší půlka) projektu. Tím se zabývám ve svém volném čase. Jde to docela dobře, nějak mi to psaní jde čímdál líp (to vidíte sami, že), dokonce i to čtení těch často ne moc zábavných článků mi jde líp. 

Co se týká toho uklízení, tak to nevyšlo, měli dvě kandidátky (který vybrali z 20 nabídek - nechápu proč zrovna mě) a vybrali tu druhou. Asi měla nějakej diplom. Takže stále bez práce, ale zrovna tento uplynulý týden bych asi nemohla spát, abych měla čas ještě na něco jiného. 

Měla jsem 3 pohovory na stáž. Dva hned v pondělí. Prvně ten do Prahy. Byla jsem ve svým životě už možná tak na 20 pohovorech. Většinou nebývám moc nervózní, ani teď jsem nebyla moc nervózní. A v průběhu dost překvapená - tím jak strašně v pohodě pohovor může probíhat. Skvěle jsme si popovídali, já jsem zjistila že jsem pro ně uplne ideální kandidát (doufám, že i oni to zjistili:D). 

Večer jsem pak měla ještě jeden pohovor do londýnskýho časopisu guestlist. Tento pohovor byl trochu zvláštní - trval 7 a půl minuty, ale odpověděla jsem snad na sto otázek. Valil jednu otázku za druhou a nenechal mě skoro rozvinou myšlenky. Byla to ale dobrá zkušenost. Na e-mailu mi pak přistál dokument s několika dalšími otázkami (Co miluju na životě/Co bych na tom časopisu změnila/Napsat recenzi na album/..), na které jsem odpověděla až dnes odpoledne. Upřímně, se mi tam asi moc nechce. Chce se mi do Londýna, to joo, ale nevím jestli do té firmy.

Ve středu jsem měla pohovor s marketingovým vedoucím té pražské firmy, s jejímž vedoucím jsem mluvila právě v to pondělí. Opět jsme si skvěle pokecali a já jsem se opět utvrdila v tom, že jsem pro ně ideální kandidátka, což i samotný marketingový vedoucí naznačil při našem hovoru. Chtěl abych mu poslala část svojí bakalářky, protože ho zaujalo to téma, takže jsem část přeložila a ihned poslala. Teď čekám... Zítra jim napíšu, jak to vypadá. Strašně tam chci! Vůbec ne kvuli tomu, abych uz nemusela psát další motivační dopisy. Jsem nadšená tím co dělají, tím bych dělala já, jsou vedoucí firma na evropském trhu ...blabla...dalších sto důvodů..

Ve středu jsem byla běhat, jak jsem psala. Máme tu za rohem vodojem.. zase obrovská stavba. Hlavně jsem na ni vždycky koukala jen když jsem se vracela z města a nevěděla jsem kde je a jak se k ní dostat. Mapa mi moc nepomohla (aby mi nekdy pomohla že..). Když jsem se jednou vracela domů jinou cestou, tak jsem si všimla, že je hned tady za rohem, tak jsem tam zaběhla. Opět fascinující budova. Mimochodem, nenechte se zmást tím, jak suveréně podávám pojmenování té budovy, protože nebýt Hanky a Dominika, tak vůbec nevim co to je a jsem jenom nadšená. Teď už vím jak vypadá vodojem, tuším k čemu je a jak vypadají další vodojemy ve světě, protože to je přece strašně fascinující.

Přihlásila jsem se na workshop "Smart cities", kde budeme ve skupinách složených ze studentů z různých oborů vymýšlet jak vytvořit chytré město - aspon tak si to zatím představuju, v reportu okolo 20. března řeknu jak to vážně bylo. :D

Ve čtvrtek jsem byla na párty :D Smoothie party. Nejsem fanoušek smoothie, ale tyhle byly s vodkou nebo s rumem, takže to jsem byla ještě větší nefanoušek a pila si svoje smoothie z hroznů (víno). Ochutnala jsem pár z těch smoothie, a za mě to ani nedoporučuju zkoušet, avšak někteří měli jiný názor, tak jak chcete. 

Doufám, že jste měli (nebo ještě budete mít) pěknýho Valentýna. Nebýt Esthesie a kampaně, kdy jsem téměř ob den nabádala k nákupu speciálních Valentýnských poukazů na moc pěkné procedury, které šikovní lidé v klinice připravili, asi bych o tom asi nevěděla. V Dánských obchodech jsem si ničeho moc nevšimla, ale už tu máme Velikonoční zajíčky v Lidlu. 
Protože jsem celej týden tak nestíhala a až na víkend si udělala plán jak všechno pěkně zvládnout, mám už teď všechno hotové a jdu si tentokrát číst už v 9 (Případ Pelikán, už se blíží ke konci). Asi si budu věci plánovat častěji. 
Tak zase za týden.

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené