10 dubna 2016

Další nedělní výlevy

Když jsem si vymyslela tady to každotýdenní psaní článků, trochu jsem měla obavy z toho, co sem budu každý týden psát, přece jen číst o tom jak chodím do školy, co mám k obědu nebo že nám tu zase prší/svítí slunko není úplně zajímavé. Vlastně o tom ani není zajímavé psát. Tohle je už v pořadí 10. nedělní článek a každý týden ho začínám s pocitem "hlavně nezapomenout na tohle nebo tamto" a když je dopsaný, většinou si říkám "zase tolik slov a neuspořádaných odstavců". Minulý týden jsem byla pochválena, že prý jsem vypsaná a že se zlepšuju.. Je to už můj takový nedělní rituál a novinky z tohoto týdne předznamenávají, že se v budoucích měsících nejen já, ale i vy mí věrní čtenáři nenechající se vtáhnout, máme na co těšit. 



Začátkem týdne, myslím že v úterý, nám byl potvrzen výlet na Island. Prý s tím máme počítat. Takže, s tím počítáme. A já už se pomalu psychicky připravuji na tu poušť okolo Hekly, 12°C léto, klid, žádný zvuky města, ale zvuky přírody (snad ne zvuky erupcí:D), odříznutí od civilizace, pouze a jen já, mé drahé přítelkyně, návštěvníci hotelu, šéf a wifi!!!!!!!!! jo a ta nádherná Islandská příroda.. Tady je ten hotel: Fosshotel Hekla. No a protože na Island poletím z Aalborgu nebo z Kodaně hned po zkoušce (buď 24. nebo 25. června), znamenalo by to, že se do ČR dostanu az na konci srpna a jen vyměním kufr a poletím do Španělska. Tímto se dostáváme k další části ...

... 24. května letím do ČR. Odpoledne budu v Praze a večer v Blansku. Budu tam týden a 1. června zase letím zpátky do Dánska. Sehnala jsem superlevnou letenku, ale jen do Kodaně, tak jsem se to rozhodla ještě spojit s pobytem tam a sehnala jsem si pres couchsurfing ubytování u jedné slečny a do Aalborgu pojedu až 2. odpoledne, zase superpomalým autobusem. Těším se moc! Zatím mám jen pár plánů, hlavně zubaře a projížďku na Meridě, možná grilovačku když bude hezky..jo tak kdo chcete ten dreamcake,tak se mi ozvěte..

Včera mi přišla smlouva ke stáži, až teď tomu věřím, že se to vážně stane a 5. září půjdu poprvé "do práce". (O Islandu  stále pochybuju, ikdyž to tak nevypadá :D) Koukala jsem po nějakých bytech. Zatím to nehrotím, protože ještě nevím, kde bude mít ta firma kanceláře a asi bych chtěla udělat nějakej kompromis mezi centrem a vzdáleností do kanceláře, na pláž, tržnicí s jídlem, cenou, velikostí. Ale našla jsem tento -  - ten výhled a ty stropy, ten balkon jéééééé :D V Google maps jsem chodila po ulicích, kde jsou některé ty byty, které jsem našla. Budu se snažit si vybrat  nějaké živější okolí, co nejvíc v centru ale za normálnější ceny, protože bydlet na okraji města, kde dávají lišky dobrou noc už mi asi 10 měsíců bude stačit. Uvidíme jak to nakonec dopadne, věřím, že sehnat takovej byt, jakej já si tady plánuju bude dost těžké, takže možná nakonec skončím zase někde na okrajích.  

To je vše k nadcházejícímu cestování, stále tomu nemůžu uvěřit. Pamatuju si jak jsem si před rokem dělala srandu z toho, že možná ve 3. semestru pojedu studovat z Dánska na jinou školu na Erasmus, protože tak nějak jsem pochopila náplň magisterkýho studia na Aalborg Uni. A nakonec pojedu na stáž do Barcelony a mezitím se ještě otočím na Islandu. 
Předtím ale ještě musíme napsat zase jeden velký projekt, kterému musíme do čtvrtka ještě vymyslet téma, takže to nebude žádná sranda, jak to tady v článku doteď zatím vypadalo. Ze stáže taky budu muset odevzdat projekt, který budu psát sama a stejně tak si téma budu sama vymýšlet. A určitě to bude dost náročné, protože budu pracovat (podle smlouvy, nevím jak to bude) 40h týdně až do začátku března a projekt musím odevzdat už v lednu, takže budu psát po večerech a o víkendech. Jistě to nebude taková paráda, jak si to teď představuju, ale o to víc to bude zasloužené. Na dovolenou pojedu pak.. Za Peťou do Švédska!! :D

Ve čtvrtek jsem měla zkoušku, dopadlo to dobře = C. Zkouška proběhla opět dost klidně, žádná nervozitka, začíná se to zlepšovat. Třeba budu někdy dělat TED talk :D :D (ted jsem se fakt rozesmála)

už jsme u toho "hlavně nezapomenout na tohle nebo tamto" ... ještě jsem totiž něco chtěla sdělit..... Včera jsem měla pivo. Nemyslím si, že se vrací moje party nálada, a na víno teď nemám chuť ani trochu, Anika mě pozvala k sobě na minipárty a já jsem tam nechtěla být úplně střízlivá, a tak padl výběr na pivo, a bylo to v pohodě. Budějovický budvar v plechovce posloužil dobře, akorát se mi pak šlo trochu hůř domů. A určitě tím nechci říct, že jsem byla opilá, ale určitě mi to dost ubralo na výkonu (naopak na kole jsem vždycky ten kopec posilněná vyjela skoro bez problémů). Každopádně ty večerní a noční procházky jsou skvělý, cítím se tu bezpečněji než v Praze, a ani tam jsem neměla nikdy zvlášť velké obavy.. Včera jsem si schválně dala do mobilu na cestu Santanu, Buddyho Guye a Duane Allmana a měla jsem takový svůj osobní koncert, zatímco ostatní se po miniparty vydali na techno :D 




Začala jsem taky poslouchat tu španělskou učebnici, je to docela parádní. Dneska jsem našla na youtube strašně trapnej seriál pro začátečníky ve španělštině. Oni si to dovolili nazvat "podobné seriálu Přátele", je to fakt strašná kravina, ale myslim že to vydržím občas. 
Jsem zvědavá, jestli někdy budu mluvit španělsky aspoň tak jak jsem mluvila anglicky než jsem přijela do Dánska, nebo jestli to bude jedna z těch "ambicioznich kapitol" mého života, která skončí na hromadě (pod)průměrnosti (moje němčina, moje běžecké schopnosti, HTML, hraní na bubny - za těma jsem ani neseděla :D, hraní na kytaru - moc bolely ruce už po prvním tréninku, .. nebudu se dál ztrapňovat). 

To by dneska mohlo stačit. Tento týden zásobovala BBakers Hanka, tak se podívejte co jsem nepekla. NEDĚLNÍ SUŠENKY & VÍKENDOVÉ PEČENÍ. Příští týden slibuju něco speciálního. (jestli se to povede). 

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené