27 března 2016

The Kinks, Barcelona a Gary

Dneska to bude s hudbou. Pustila jsem si jednu písničku od The Kinks a pouštím další svoje oblíbený, tak ty odstavce budu prokládat těma nejlepšíma od nich. To už je doba, co jsem je "objevila", mám pocit, že už mám všechny tyhle skvělý kapely naposlouchaný a že už mě prostě nic tak nenadchne jako když jsem přišla na chuť The Who, Doors nebo Pink Floydům. Můžete mi něco doporučit a jestli to je něco indie, nebo alternative, tak se ani neobtěžujte. Myslím spíš, co mi uniklo z 60., 70. let v klasickém rocku? 

A teď k věci. To je paráda to světlo. Jsem se tak těšila na posouvání času, že jsem na to zapomněla. 

Už vím odpověď na otázku Praha nebo Barcelona? Barcelona!!! Juchu. Prý se stěhují už v květnu. Takže jsem trochu váhala, jestli nemám začít už třeba v srpnu, strávit měsíc doma a pak hurá do Španělska. Rozhodla jsem se ale, že začnu až 5. září a léto se pokusím strávit na Islandu. Tak doufám, že to klapne. Když ne, tak si aspoň užiju víc ČR, už teď plánuju, že bych zase koupila jízdenku a udělala si 14 dní po ČR #2. Jinak bych byla asi zalezlá v sekáči, kdyby mě tam chtěli, válela se na lomu, jezdila na své milované Meridě, a strávila nějakej čas s tou hrstkou vyvolených, kterým nelezu na nervy nebo to dokáží dobře skrývat. Já vlastně nemám co ztratit. Ale doufám v Island s kočičkama :-) 
Začala jsem se učit španělsky. Myslim, že hned ted den, co jsem se to dozvěděla. Vím, že Barcelona je v katalánsku, ale předpokládám, že bude španělština lepší než angličtina a taky jsem zjistila, že španělština je druhý nejpoužívanější jazyk na světě, (heuréka), tak to zkusím. Zatím mě to dost baví, vzhledem k tomu, že mám strašně moc času (nepotřebujete mě na něco?) a dneska se ještě prodloužil den (:D), tak zatím nevidím důvod, proč bych to neměla zvládnout. Uvidíme příští týden. Jestli máte někdo radu jak na to, tak sem s tím, zatím používám Duolingo a Youtube videa. 


Mám zase vyfouklou gumu. Fakt mám pocit, že se mi někdo snaží naznačit, že kolo není přece jenom nejlepší dopravní prostředek a neměla bych jim tak fandit. Je mi to nějak jedno. Ještě nevím, jestli není opravdu jen vyfouklá, nechtělo se mi ještě řešit, jestli mi někdo půjčí pumpu, takže chodím pěšky. A vůbec mě to nevadí. Počasí je skvělý a protože jak říkám, mám strašně moc času, a vlastně skoro nic nemusím (zní jako chlubení, ale byla bych raději mít věcí nad hlavu), tak to kolo vlastně ani nepotřebuju. Pokud mám děravou gumu, tak to kolo raděj prodám. Už bych za opravy zaplatila víc než za kolo, a jak jsem psala minule, jsem ekonom. to už se moc nevyplácí.
Shodou náhod jsem si stáhla úžasnou audioknihu od Garyho Veynerchuka. To je americký podnikatel v oblasti sociálních médií, a protože mě to čímdál víc zajímá a vidím v tom čímdál větší potenciál, tak chodím s Garym a on mě učí. Má youtube kanál, tak jestli to někoho taky zajímá, tak se můžete podívat tady. (v aj) Jestli má někdo doporučení na audioknihu (nemusí to být v tomhle oboru), tak sem s tím. Už vás zase vtahuju :D Za minulý týden jsem s Garym nachodila skoro 30 kilometrů. Nemůžu totiž zase nějak moc běhat. Psala jsem to minuly týden, že mě zase bolí lýtka, ale nedala jsem si říct a šla v úterý běhat a pak jsem ve středu na tréninku už ani přes švihadlo skákat nemohla. Tak jen chodím, to je v pohodě. Doufejme v lepší zítřky.

Co dál? Dokončila jsem první kurz HTML a musím se přiznat, že už se tomu tolik nevěnuji ale chci. Jen je to (nečekaně) čímdál těžší, tak se ne tak často dokážu hecnout. Ale to je špatně, takže jak to dopíšu, tak jdu na to. 
Ve středu odevzdáváme projekt. Zase jsme napsali o 3 000 slov víc, takže úterý bude krásný.. celý den věnován mazání slov. Musím napéct sušenky, ať je na tom aspoň něco pěknýho. To mě (nenápadně) přivádí k myšlence, že teď přispíváme 2x týdně na náš blog o pečení. V neděli se věnujeme sušenkám, dnes jsou tam ty banánové, o kterých jsem tu už psala, ale podívejte se na Hanky super mazanec. A někdy budou taky mrkvové od Laury a australské od Hanky strýce.


Každý se tu směje tomu, jak v ČR "slavíme" Velikonoce. Já se tomu taky směju, haha, letos tomu uniknu!!! Dánové je slaví tak nějak nijak. Sejdou se s rodinou a hodně jedí. Tomu se nesměju, to bych taky chtěla. 
Bohužel jsem toho nenapsala dost, abych sem mohla dát všechny svoje nejoblíbenější skladby od The Kinks, ale věřím, že to přežijete. 

Related Articles

1 komentář:

  1. Anonymní12/4/16 14:38

    Ten hotel vypadá jak rekla ma Ikeu nebo tak něco. M.

    OdpovědětVymazat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené