21 února 2016

Praha nebo Barcelona?

Začíná se to tady nějak rozjíždět, neměla jsem v plánu psát článek, protože jsem ve středu nebo kdy, přidávala fotky a jeden týdně by mohl stačit, ale nedá mi to.

Upekla jsem totiž skvělej quiche a musím vám ho ukázat. Těsto podle receptu zde a na náplň jsem smíchala osmažené žampiony se špenátem na česneku se zakysanou smetanou, 2 vajíčky a balkánským sýrem. Není to zrovna nejzdravější jídlo, ale bylo to dobrý. Rozhodně nic pro gluten free a lactose free :D. Měla jsem tam i kousek uzeneho lososa, takže ani nic pro vegetariány. 

Ne, to není ten důvod. Ve čtvrtek mě totiž probudila super zpráva od Antonína, že mě berou na stáž do GreenHackers. Komunikace je strašně pomalá, protože jsou hrozně zaměstnaní (huhuuu budu hodně zaměstnaná, výborně!), a já sama vlastně nevím co chci, takže kdy budu začínat ještě nevím. Mám zatím dvě možnosti - buď v červenci nebo v září. Včera jsem se dozvěděla ještě další pecku! A to, že plánují sídlo přesouvat do Barcelony, takže od září budu asi (použil slovo probably, takže ještě nevíme) v Barceloně. Víc toho nevím. A nevím kdy to budu vědět. Ptal se mě, jestli by to vadilo.. ještě včera ráno, když jsem viděla nějaký fotky z Prahy, těšila jsem se jak tam zase budu chvíli žít, takže tahle zpráva byla asi 5 vteřin šoková. Ale teď už mám skoro najitou letenku, ubytování, počasí, možnost ježdění na kole, místo na pláži a nejlepší místo na dělání časosběrů. Ne, neumim katalánsky, ani španělsky a ne, jet do Barcelony nebyl zrovna můj cíl. Ale moje první cesta do Nizozemska taky nebyla promýšlená dlouho dopředu a Nizozemsko nebylo moji nijak oblíbenou zemí a teď? Letošek je čas tam zase jet, od první návštěvy tam jezdím každé 2 roky. Tuším, že letos vynechám. 
Ať už dopadne jakkoliv, budu buď v Praze nebo v Barceloně pracovat v konopném odvětví. To je to, oč tu běží.. :D 
v pátek jsem byla výstavě 

Ve čtvrtek večer mi přišel e-mail z toho londýnského časopisu, kam jsem konečně odeslala ty odpovědi na otázky, že by mě rádi přijali na stáž. To mi připomíná, že jsem je ještě neodmítla. Nemůžu pořád uvěřit tomu, že jsem dostala stáž v GreenHackers a že to vážně klapne..

Ve středu mám zkoušku a ve čtvrtek začíná další předmět (Nadnárodní obchodní strategie z finanční a právní perspektivy). Dneska se snažím si vytvořit svou prezentaci ke zkoušce. Myslím, že už ji mám, jen doladit povídání a pak budu mít ještě dost času na projití všech prezentací z přednášek a možná si ještě přečtu i nějaký článek. Asi bych měla, je jich tam pár hodně důležitých (prý) a já četla jen skoro všechny z nich. Ale to určitě nebudu dělat dneska.. 

Uvítám cokoliv o Barceloně..

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené